سرخط خبرها

مهرام برنده دربی پایتخت|درخشش نصیری و دبل دبل طاهری در لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۲۸۱۳
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
مهرام برنده دربی پایتخت|درخشش نصیری و دبل دبل طاهری در لیگ برتر بسکتبال
در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال مهرام و آویژه صنعت پارسا در گروه ب به پیروزی دست یافتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام تهران با برتری ۹۲ - ۵۷ مقابل اکسون، صدر جدول گروه ب را از شیمیدرقم پس گرفت.
در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی از ابتدا برتری محسوسی داشتند و در هر چهار کوارتر تیم برتر میدان بودند. مهرام با ثبت این پیروزی به نهمین برد فصل خود دست یافت.
سعید داورپناه (۲۸:۱۳ دقیقه) با ۱۹ امتیاز، ۴ ریباتد، ۵ پاس گل و کارایی ۲۶ مرد اول میدان بود. محمد حسن زاده (۲۱:۴۵ دقیقه) با ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۵ دیگر بازیکن موثر مهرام بود.
الیجا هولمن (۲۳:۱۸ دقیقه) هرچند ۱۵ امتیاز گزفت و با کارایی ۱۴ از بازیکنان ممتاز مهرام بود، ولی نتوانست درخشش بازی‌های گذشته را داشته باشد.
امیرحسین رضایی فر (۲۴:۳۲ دقیقه) با ۸ امتیاز، ۵ ریباند و کارایی ۱۱ موثرترین بازیکن اکسون برابر مهرام بود. کورین هنری گاردراس آمریکایی اکسون غایب بزرگ این دیدار بود.
در دیگر دیدار این هفته تیم آویژه صنعت مشهد با برتری ۸۷ - ۸۲ در وقت اضافه برابر رعد پدافند تهران شکست دور رفت را جبران کرد. در این دیدار ۳ امتیازی علی نصیری ابتدای بازی در پاسخ استار و خواجه زاده نشان از انگیزه‌های او داشت. او و اسحاق حاتمی‌فر آویژه را به ۱۰ می‌رسانند. استار و طاهری جبران می‌کنند. ۳ امتیاز واعظ، ۳ امتیازی حسین مُکاریان و دانک اسحاق برتری را به رعد می‌دهد، ولی ۵ امتیاز خواجه‌زاده پاسخ آنهاست. رعد ۲۰ -۱۸ پیش می‌افتد.
بازی خوب مکاریان و حاتمی‌فر و دو پرتاب ۳ امتیازی واعظ و نصیری و امتیازگیری حسن زنگنه ۳۷ -،۳۳ رعد را پیش می‌اندازد. کار خوب خواجه‌زاده، مرادخانی، استار و سجاد ابراهیمی ۵۳ - ۵۲ آویژه را در کوارتر سوم پیش می‌اندازد.
دقایق پایانی ۳ امتیازی آندوسیچ آویژه را پیش می‌اندازد، مکاریان جواب می‌دهد. رعد ۷۱ - ۶۹ در لحظات پایانی پیش بود، ابراهیمی بازی را به اوورتایم کشید.
۸ امتیاز آندوسیچ در وقت اضافه پایه‌گذار پیروزی آویژه می‌شود تا سرجان با برتری ۸۷ - ۸۲ شکست دور رفت تیمش را جبران کند.
در این دیدار نوید خواجه زاده با ۲۴ امتیاز و ۵ ریباند کارآیی ۲۲ را ثبت کرد. مرتضی طاهری نیز با ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند دبل دبل کرد. برای تیم رعد پدافند هم علی نصیری با ۳۱ امتیاز و ۹ ریباند کارآیی ۲۹ را به دست آورد و درخشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->